onsdag 1 maj 2013

Första maj

Nu är det så här att jag försökte vara lite finurlig och gjorde några inlägg i förväg och tidsinställde publiceringen av dom. Ni vet ju att mitt internet hemma är kasst och dessutom ekar plånboken oroväckande tom så jag har inte råd att gå på café varje dag för att uppdatera här. MEN! Smart som jag trodde att jag var så tidsinställde jag inläggen, men nu när jag sitter här på cafét igen kan jag ju konstatera att dom inläggen inte alls publicerades. Så jag var varken finurlig eller smart. Bara oteknisk i vanlig ordning. Nog om det, nu kan ni ju se dom trots allt.

Idag är det 1 maj! Precis som hemma innebär det protester och ståhej, skillnaden är väl kanske att det är runt 20 grader och strålande sol här. Slå den om ni kan!! Som ni märker är jag löjligt lycklig över att solen äntligen bestämt sig för att titta fram igen, det har ju regnat här senaste veckan. Så snart ska vi än en gång bege oss mot Ciutadellaparken.

Hoppas att ni får en fin 1 maj! Över och ut.

1 kommentar:

  1. Underbart med sol, värme å fina parken! Längtar så efter dig! Du är visst smart ju, ibland blir det inte riktigt som man tänkt dig. Puss på dig gumman min!

    SvaraRadera