onsdag 1 maj 2013

Sverige


Även fast allt tidvis var så himla upp och ner och att jag både var och är luspank just nu, så måste jag säga att mina fem veckor i Sverige var så jävla fina och efterlängtade. Ungefär som att öppna en burk med oändligt mycket saltlakrits när man varit sugen på saltlakrists i flera månader. Och även om allt var väldigt oplanerat och omtumlande så är jag på något sätt glad att det blev så.

Jag tror att när livets karusell snurrar på som vanligt är det lätt att man tappar lite av sig själv på vägen. Vissa är såklart bättre än andra på att stanna upp och låta intryck, känslor och tankar landa, men oavsett om man är bra på det eller inte så behöver man det. Jag behövde det. Och jag fick göra det under dom där veckorna i Sverige.

Hur som helst, snart kommer lite bilder från Sverigeveckorna med påsk och allt annat.

1 kommentar:

  1. mindfulness e ju dom bra det. det blev verkligen omtumlande, otroligt, ledsamt men hur som helst fick jag 5 underbara veckor m dig och det är värt så mkt! å jag kommer ju nerom ca 1,5 mån :-)

    SvaraRadera