onsdag 6 februari 2013

Full ära

Jag tänkte tipsa er om Timbuktus "nygamla" skiva Full ära. Han har valt ut låtar och gjort nya versioner av dom med livebandet Damn, och det är verkligen som balsam för öronen. Eller ja, gillar man inte Timbuktu så gillar man inte det här heller såklart. Jag tycker om att det i det flesta låtarna är "mer musik" än i de tidigare versionerna. Det är lite svängigare än innan, med mer trummor och blåsinstrument till exempel.

Eftersom att jag var tvungen att ändra mitt  Spotify-konto till min spanska bank har jag fått en spansk version av Spotify och har inte längre tillgång till all svensk musik, vilket är sååå dumt eftersom jag mest lyssnar på svenskt. Full ära finns inte. Därför får ni leta er till den själv. Jag skickar med en länk och hoppas på att den funkar: Timbuktu & Damn - Full Ära.

2 kommentarer:

  1. Bra tips. Ska genast lyssna.
    Å så vill jag bara upplysa fröken om att jag fått mindre tid till nödvändiga hushållssysslor eftersom jag totalt snöat in på Angry Birds... Hrmpf!

    SvaraRadera
  2. Hahahah! Det går över snart, jag lovar. Puss

    SvaraRadera