onsdag 13 februari 2013

Min vår

På fredag börjar min vår på riktigt med att Frida kommer och hälsar på mig över en helg. Jag ska visa henne Barcelonas guldkorn, vi ska äta på min favoritrestaurang Rosa Raval, dricka billig öl på mysig barer men framför allt ska vi vara med varandra varenda minut i en hel helg. Som jag längtar. Och nu är det snart bara 24 timmar tills att hon är här.

Det bästa med den här våren är att den kommer fortsätta på samma vis som den börjar. Allt som jag ska göra med Frida ska jag göra även göra med min andra frida, Isabelle, Johanna och kanske Anneline ocskå. Dessutom kommer fina farmor hit och hälsar på mig också. Och så ska jag ju hem!! I hela nio dagar ska jag vara hemma till och med. Det kommer att bli nio dagar fyllda av familj, vänner, påsk, vårvinter med allt vad det innebär och massor av lösviktsgodis. När jag kommer fram med tåget till Östersund på kvällen den 22 mars är det 4 månader sedan jag var hemma sist. Ååå vad härligt det kommer att bli!


2 kommentarer: