torsdag 31 januari 2013

Hörni!

Jag har just insett något stort; gmail.com är inte spärrat på datorerna på jobbet! Det här betyder att jag kan skriva lite här när det är långa väntetider. Vi kommer även åt Google+ som liknar facebook, så där kan vi spela Angry Birds, leta recept osv. Det här låter kanske inte särskilt världsomvälvande för er, men för en uttråkad säljare är det wunderbar! Tillslut blir man less på att läsa om elitseriematcher, barnprogram och serier och då är det riktigt nice att spela lite Angry Birds kan jag lova er. Frågan är bara hur lång tid det tar för chefen att upptäcka att vi har åtkomst till det här. Peppar, peppar.

Nu ska jag fortsätta leta recepts!

Chao.

4 kommentarer:

  1. Angry Birds...?! Har hört talas om det. Hm, får väl kolla in fenomenet då...

    SvaraRadera
  2. Jaaa! Då kommer d mer inlägg! Å du kan gotta dig i en massa recept. Låter som en jättegrej ju! Puss, puss, puss du underbara dotter! P.S det är hur kul som helst m zumba, nu ska mor bli fitt :-)

    SvaraRadera
  3. HAHAHA MAMMA skriv aldrig fit med två t igen tack! Jag tänkte på något helt annat haha. Puss

    SvaraRadera
  4. Mohahaha!! LOVAR! Men allt sitter ju i betraktarens ögon... Hoppas ni får tag på en lght snart. Å jag måste börja spara pengar så jag kan komma ner i sommar! Puss

    SvaraRadera