torsdag 18 oktober 2012

Torsdagsprat

Nu har torsdag precis blivit fredag och snart ska jag åka hem en sväng. Jag trodde inte att jag skulle längta efter den här hemresan men det gör jag. Jag är också löjligt exalterad över att jag ska få komma hem till snö.  Även om hösten kan vara otroligt vacker så finns det inte mycket som slår ett snötäckt landskap. 

After Worken igår var spontan och rolig! När det var två timmar kvar av arbetsdagen ville chefen att vi skulle komma ner till baren där han satt för att skåla för Linus, en kille i teamet som fyllde 21 igår. Han beställde in cavaflaska efter cavaflaska och det slutade med att vi blev kvar där. Det var riktigt roligt att lära känna arbetskamraterna utanför jobbet också! Dom är riktigt snälla allihopa. När After Worken flyttades till nattklubben Shocko, även där i betald form, kände jag att jag var lite för trött och förkyld och begav mig hemåt. Tydligen så var jag den enda som tog det lugnt för på jobbet dagen efter var vi bara 5 stycken där. 5 av 13!! Det var sista gången ni fick gå på betald After Work med ägarna sa Marika då. 

Nu ska jag borsta tänderna och titta på Chocolat. De andra är ute ikväll och jag njuter lite av att vara ensam. God natt!

6 kommentarer:

  1. Jag vill inte förstöra för dig men tänker att det är bättre att du är förberedd än att du får en stor besvikelse när du flyger in över Östersund. Snön har smält. Tror det ska regna i helgen. Men jag håller tummarna för att det ska komma lite snö innan du, nej vänta - vi!!, åker till Barcelona igen!

    SvaraRadera
  2. Om jag hittar någon snöhög ska jag göra en boll och spara den i frysen, forma till ett hjärta och ge till dej på lördag <3

    SvaraRadera
  3. Nu e d nära till räkmackan! :-)

    SvaraRadera
  4. Det e jag (mor) som e anonym. Jag kan bara skriva en kommentar så...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä Sivan, du går på Välj Profil och väljer namn. Du behöver inte ange mailadress. Tom Farmor fixade det!

      Radera
  5. Hmm väljer profl.... Ska försöka med Mutti. Får om det går.... Hihihi, d funka ju :-)

    SvaraRadera