onsdag 17 oktober 2012

Onsdag

Idag är förkylningen lite bättre, så det blir jobb även idag. Känns dock otroligt frustrerande att inte har energi nog till att göra sitt bästa. Idag kommer dessutom någon högt uppsatt chef för att "lära känna säljarna" (läs: sätta press på säljarna) och jag känner mig lite nervös över det. Men jaja, det går nog fint.

Efter jobbet idag är det tänkt att vi alla ska gå till en bar som ligger när jobbet för lite After Work. Som dessutom Marika, vår team leader, betalar för. Det är en belöning för att det går så bra för oss. Det här vill man ju inte missa känner jag spontant, men After Work är kanske inte det bästa för en förkylningstrött kropp.

Nu ska jag nog ta och tvätta lite. Någon nytta kan jag ju försöka göra innan jobbet. Hörs!

1 kommentar:

  1. En After Work är inte att underskatta, det kan få även den jobbigaste förkylning att helt plötsligt vara som bort blåst! Ända tills morgonen kommer dvs....

    SvaraRadera