måndag 29 oktober 2012

Sverigetrip

För lite drygt en vecka sedan åkte jag hem till Östersund i några dagar. På schemat stod läkarbesök, familjemys och catch up med alla vänner. Jag kom fram på lördag kväll och avnjöt en supergod räkmacka hemma hos mamma innan jag däckade i sängen. Jag hade knappt sovit något de senaste två dygnen.





























På söndag förmiddag gick jag till Frida. Efter en stund kom Karin som hade med sig avskedstårta som vi såklart avnjöt bums!





























Vi gick sedan upp till Fridas rum för att bläddra i hennes fotobok och prata om resor, jobb, vänner och framtid. Trots att Fridas rum alltid är någon grad för kallt älskar jag att sitta där på hennes säng och prata. Och det var lika skönt den här gången.



























Efter hårda kramar begav jag mig hemåt genom ett Lugnvik som var höstigt och snöigt på samma gång.






























Senare på kvällen åkte jag till Freja för fler kära återseenden. Vi lyssnade på smurfhits, drack te och pratade.
































Dagen efter var proppfylld av vänner och fika. Jag liksom gick runt i någon slags eufori hela dagen. Min lilla Goritzi hade packat ner sig själv i väskan också.  Dagen efter måndag var tisdag och då var det dags att åka hem. Jag packade min stora gröna väska igen och fick fint av-vink på tågstationen!

Det var min Sverige-vistelse det. Nu är jag tillbaka i Barcelona igen. Puss


1 kommentar:

  1. Ja å nu vet jag ju inte alls när jag får kraaaama på dig igen.... hrmpf

    SvaraRadera