torsdag 11 oktober 2012

Nya rutiner

Det har varit tyst här i några dagar, det är för att jag inte hunnit med att vänja mig vid den här dygnsrytmen tror jag. Jag är nämligen ständigt trött. Jag jobbar 15-21 med lunchpaus 18.30-19. Då brukar jag få mig en frukt och lite vatten ungefär. När jag slutar promenarar jag de tjugo minuterna hem till Les Corts och då ska det lagas middag. När de andra som jobbar på One Contact som ligger lite längre bort kommer hem äter vi tillsammans. Det brukar bli efter tio någon gång. Trots att jag oftast är dödstrött brukar jag inte kunna sova efter det utan det blir oftast att jag är vaken länge till. Jag vaknar vid elva/tolv på morgonen om jag inte ställer klockan. Äter frukost vid ett och går sen på jobbet. Låter inte särskilt ansträngande men allt blir så upp och ner jämfört med vad man är van vid. Men jag vänjer mig säkert snart! Nästa vecka ska jag försöka ta mig upp lite tidigare på mornarna också, så att jag hinner hitta på något innan jobbet. Idag är dock Barcelona grått och regnigt så då kan man ta sovmorgon med gott samvete. Speciellt när man varit tvungen att kliva upp 5 morgonen innan, men mer om det en annan gång.

1 kommentar:

  1. Skulle tro att det beror på tusen nya intryck... MINST ;) Jag vill höra om jobbet, hur går det? Hur går det för Joel?

    SvaraRadera