måndag 15 oktober 2012

Lördag i svartvitt

Helgen har inte varit särskilt händelserik. Jag har lyckats dra på mig den där förkylningen som tydligen går här i Barcelona och har inte kunnat göra så mycket. I lördags så gick vi dock upp till en galleria här i Les Corts. Vi hade ingen aning om att det fanns en så stor galleria i området där vi bor, det enda vi visste var att Primark låg där, men vilken galleria det var! Jag tror att det var minst tre våningar där man kunde hitta allt från matbutiker till kläder och små chokladbutiker. Tanken var egentligen att vi skulle fortsätta mot city efter att vi varit på Primark men eftersom jag inte mådde så bra så struntade vi i det. Det får bli till veckan i stället.

Jag har ju börjat jobba nu också! Och det går faktiskt bra. Jag började sälja i onsdags, fick iväg två sälj på halva passet och det kändes bra. På torsdagen sålde jag bara en, vilket är helt okej för andra dagen men det kändes så himla motigt hela dagen. Fredag däremot gick jättebra. Jag fick iväg fem sälj vilket betyder två sälj över provisionsgränsen och därmed 30 euro fickan. Eller ja, inte riktigt i fickan. Snarare 30 euro extra på novemberlönen. Det blir gött det.











1 kommentar:

  1. Va kul att det går bra på jobbet :) Super! Hörde att Joel fått jobb oxå, det börjar ju ordna sig riktigt bra med allt. Gött. Vi ses snart. XXX

    SvaraRadera