tisdag 7 maj 2013

Söndag i parken






























Några timmar av söndagen spenderades i vanlig ordning i Ciutadellaparken. Jag tror att man kan säga att det har blivit sommar på riktigt här nu för vindarna är varma och luften fuktig.




























Efter två timmars sollapande begav vi oss hemåt genom Born. Där finns gott om fina uteserveringarsom den här.




























Sista stoppet innan vi gick hem blev bästa glasstället som ligger på en lite gata när Placa Santa Maria del Mar, med andra ord väldigt nära min favoritkyrka. Joel köpte en kula cheesecakeglass och jag suktade efter deras chokladglass, den är himmelsk. Men det får bli en annan gång!

2 kommentarer:

  1. Jag köper chokladglass t dig när jag kommer t dig! Å om 5 veckor sitter jag på planet nu! Puss gumman min!

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint med parkhäng! Lite annorlunda från Frejas park, tänk att det är ettårsjubileum för de där eviga hängen i parker snart?!

    STORKRAMEN TILL CARRUUUSHI

    SvaraRadera