lördag 5 januari 2013

Hamburgar-torsdag

Vi maxade i tordags och gjorde deluxeburgare. Jag kan dock inte säga att jag var särskilt delaktig i lagandet. Jag hackade mest.

Det blev väldigt gott och jag åt upp allt förutom övre brödet. Duktigt av mig! Jag håller nästan samma klass som Joel och Martin. Dom har för övrigt informerat mig om att nu när jag har börjat gymma med dom som måste jag bli lite mer macho. Äta mycket, titta på hemska filmer osv. Vi får se hur det blir med det. En sak som är säker är i alla fall att det blir vegetarisk mat ett tag framöver. Den där burgaren fyllde en stor del av den köttkvot som samvetet tillåter.




























Efter middagen tog vi metron till Gracia och ett ölbryggeri. Jag ångrar att jag inte tog med kameran för det var himla mysigt och fint! Genom ett stort fönster kunde man se vart de bryggde sina egna öler.

Nu ska vi gå ut och njuta av den fina lördagen! Puss på er

1 kommentar:

  1. Ser ut som en MakaMaka burgare! Mums! Bra med gym-kort nu då :-) Saknar dig som en tok min älskade dotter!

    SvaraRadera