onsdag 31 oktober 2012

Halloween

Idag är det onsdag och det betyder Halloween här i Barcelona! Som sagt ska jag vara Frida Kahlo. Jag har varit hur taggad som helst de senaste dagarna men insåg igår på jobbet att det inte är så många som känner till henne.. Men men, det blir bra ändå tror jag. Jag har inhandlat bruna linser och taggar unibrow, så om inte annat blir det kul att klä ut sig i alla fall.

För att fira Halloween lite extra serveras ikväll trerätters middag i vår lägenhet. Det blir pumpasoppa, svart pasta med tomatsås och mozzarella samt ugnsgratinerad frukt med kokos och vit choklad. När vi känner oss färdiga ska vi bege oss mot Jamboree, en klubb i centrala Barcelona. Jag har ju inte riktigt varit ut i Barcelona så det ska bli keewl.

Nu ska jag snart börja bege mig mot jobbet. Det har varit riktigt segt de senaste två dagarna så jag hoppas att det går bättre idag. Jag har dock fått reda på att jag kommer att få stanna efter att prövotiden är slut den tionde november! Sweet.

Adios amigos!



1 kommentar:

  1. Supergilla! Att du får fortsätta jobba alltså :)
    Happy Helloween

    SvaraRadera